[bsd] Re: squid loglari

---------

From: Devrim Sipahi (devrimlinux@yahoo.com)
Date: Thu 23 Oct 2003 - 05:02:11 EDT

    Öncelikle squid loglarını silerek diskinizi
    rahatlatın.
    Sonra belirli zaman aralıklarında (crontab ile)
    squid -k rotate
    komutu ile aktif log dosyalarını sıfırlayın. Dosyanın
    sıfırlamadan önceki hali access.log.0 adını almıştır.
    Eski loglar bu şekilde access.log.1 access.log.2 gibi
    devam eder.
    Bu log sayısı logrotate parametresi ile belirlenir.
    öntanımlı değeri 10 dur.
    Kolay gelsin.
    Devrim
    acaba