[bsd] Re: CVSUP

---------

From: Sinan-Listeler (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Tue 13 May 2003 - 23:29:18 EEST

    Merhaba

    Kizmaktan kastim bana atilan bir onceki mesajda buranin her ne kadar bsd listesi olsa da "openbsd" ile ilgili oldugu yolundaki yonlendirmede bahsi gecen husus idi.

    Ayriyeten zaten kimsenin kimseye "kizma hakki" oldugunu dusunmuyorum, sadece biraz ignelemek istedim o kadar :)

    Saygilar

    Sinan

    13 May 2003 20:38 EEST tarihinde yazmışsınız: