[bsd] Apache ve birkac soru

---------

From: SaLaHaNa (salahana@postaci.com)
Date: Sat 29 Mar 2003 - 12:06:51 EET

    Merhabalar,
    BSD 5.0 uzerinde apache'yi make install all ile kurdum. Ancak acilista
    apache servisi otomatik olarak start olmuyor. Bunu nasil otomatik start
    ettirebilirim ve yine manual olarak nasil start ettirebilirim ?

    2.si ethernet kartinin ozelliklerinde rc.conf'da degisiklikler yaptim.
    Bu degisikliklerin aktif olmasi icin bds'yi her zaman restart etmek
    istemiyorum. Bunun bir komutu vardi ama hatirlamiyorum. Degisiklikleri
    restart etmeden nasil uygulayabiliyorduk ?

    Tesekkurler