[BSD] SACIS expo 2003 deki Open(BSD,SSH) logosu

---------

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Mon 03 Mar 2003 - 14:16:19 EET

    Bu ayki BTnet dergisinde bir reklam vardi, SACIS expo
    2003 diye security ile ilgili bir fuar
    duzenleniyorumus, dergide logo olarak OpenBSD yada
    OpenSSH in baligi olan baligin gercek resminin
    kullanildigini gordum, ilgili web sitesinde de aynisi
    vardi(http://www.sacisexpo.com/). Bu durum pek hosuma
    gitmedi acikcasi. Paylasmak istedim sizlerle.

    Saygilar.
    ATILIM BOY