[bsd] RE: [bsd] Re: Acemiden Yardım Talebi

---------

From: Celaleddin YILDIRIM (celaleddin@ihlas.com.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 10:18:58 EEST

     Vmware (virtual machine) de kurdugum için problem olmaz diye düşündüm.
    Vmware nin freeBSD destegi var.

    Takıldıgım yer. Kurulumda en son klavye ve mouse ayarlarını X grafik
    ortamında ayarladım turkçeye çevirdim ve çıktım uzun süre bekledim sanki
    kilitlendi. Bende resetledim yeniden açtığımda
    "Enter full pathname of shell or RETURN for /bin/sh:
    #
    "
    Yazısı çıktı ve durdu, kurulumun kaldıgı yerden devam etmesini istiyorum
    ne yapmam lazım?

    Teşekkürler

    Celalettin YILDIRIM