[bsd] Acemiden Yardım Talebi

---------

From: Celaleddin YILDIRIM (celaleddin@ihlas.com.tr)
Date: Wed 18 Jun 2003 - 09:44:52 EEST

     Merhabalar;

            FreeBSD 5.1 i indirdim. XP yüklü makinemde Vmware kullanarak
    FreeBSD yi kurmaya çalışıyorum. İki defa denedim beceremedim. Daha
    önceden freeBSD ile bir ilgim olmadıgından takıldıgım noktalar var. Bu
    konuda sorularıma sıkılmadan yardımcı olacak bir arkadaş arıyorum. MSN
    veya Yahoo Messenger den online yardımcı olursa sevinirim. Sizin için
    ufak tefek olan problemleri burda yazarak sizleri rahatsız etmek
    istemiyorum.

    Şimdiden teşekkürler

    İyi çalışmalar

    Celalettin YILDIRIM