[bsd] Openbsd

---------

From: RIP (restinpeace@bonbon.net)
Date: Sun 13 Jul 2003 - 08:31:00 EEST

    slm

    download ettigim openbsd i cd ye basmak istiorum.
    cogu howtolari okudum. ama istedigim seyi bulamadim.
    yazacagim cdde dizinlerin yerleri ve isimlerinin ne olmasi gerektigine dair
    bisi bulamadim.
    orjinal openbsd dagitimina benzesin istiorum.
    dizinlerin alt dizinlerinde neler var ?
    dizinlerin adlarinda bir deisiklik olmali mi ?
    ftp deki tool dizinin altinda bir sürü sey var sizce onlari cd ye koymam
    gerekir mi?

    indirdigim dizinler soyle :

    +i386
      +package
      +tool
        +booteasy
        +fips
          +restorrb
          +source

    ben bu dizin hiyerarsini kullanarak mi cd ye basmaliyim ?
    yoksa dizinlerin alt dizinlerinde bir deislik olmali mi ?

    bütün bunlari sormamin tek nedeni var. belki kurulum sirasinda dizinlerin
    adlarinin olmasi gereken isimleri vardir die dusundum..
    ayrica uyarmak istediginiz bir sey olursa sevinirim.

    Penguin