[BSD] Re: transparent proxy

From: Berk D. Demir (bdd@ieee.org)
Date: Mon 20 Jan 2003 - 15:46:52 EET

On Sun, 19 Jan 2003, yusuf uzunay wrote:

> Merhabalar
> Transparent proxy olayını Gateway ve proxy farklı bir
> makinada olacak şekilde gerçekleştiren var mı? Varsa
> yardımcı olursa sevinirim! Yalnız proxy'nin tek
> interface'i var! ve gateway'in local tarafındaki bir
> switchde.

Merhaba,

Sizin ve sisteminiz hakkinda bazi seyleri bildigimiz varsaymissiniz ama bu
kadar az bilgi vererek yardim alabilmeniz cok zor.

Hangi BSD'yi kullaniyorsunuz?
Yerel aginiz ile DMZ'i ayirdiniz mi?
"local" dediginiz yerel agda veya DMZ'de gercek IP'ler mi kullaniyorsunuz
yoksa RFC 1918'deki ozel IP adres bloklarindan mi kullaniyorsunuz?
Proxy dedigini yazilim ne proy'si? HTTP mi?
Bu proxy uzerinden FTP trafigi de gecirecek misiniz?

-bdd