[BSD] Boot problemi

From: g01156033@mersin.edu.tr
Date: Tue 07 Jan 2003 - 22:22:59 EET

Daha önce Win98 FreeBSD kullaniyordum.
Boot manager olarak FreeBSDnin Bootmgr yazılımını kullaniyordum.

Daha sonra Win98'in oldugu partisyonu NTFS ile formatlayıp Win2k kurdum.
Dogal olarak BootMgr gitti.
Daha sonra BootMgr'yi tekrar yükledim.
Ancak bu FreeBSDnin acilmasına yetmedi.

Sistem açılırken FreeBSDyi seçtiğimde "BEEP" diye ötüyor ve hiçbir işlem yapmıyor.
Ister istemez Win2k'yi secmek zorunda kaliyorum.

Problem ne olabilir. Nasil cözülebilir? Simdiden yardimlariniz icin tesekkurler.