[bsd] birkac soru

---------

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 15:17:52 EEST

    selamlar..

    1-make
    make install
    dedikten sonra port sisteme makefile daki argumentler
    ile sisteme kurulmuş olmuyor mu ?sonra ./configure
    demenin nasıl configurasyon yaptıgını anlayamadım ?
    make configure dersek ne olacaktır? veya istedigimiz
    ozellikleri makefile içindeki arg satırlarına eklesek
    bir zararı olurmu ?
    2-freebsd boot surecinin 5.0 ile degiştigi soylemişler
    artık /etc altındaki rc scriptleri /etc/rc.d altına
    tasınmış bunu altındaki hangi scriptlerin acılısta
    calısacagına /etc/rc karar veriyor dimi ?
    /etc/defaults/rc.conf un ne fonksyionu oldugunu tam
    olarak anlayamadım netice /etc/rc.conf onu override
    ediyor
    3-freebsd boot surecini grafik olarak anlatan bir sema
    varmı ?
    4-inet.d yi guvenlik acıklarından dolayı kullanmayın
    deniliyor eger kullanmazsak acılıstaki network
    servislerini nasıl start edecez ?
    5-ipfw diğer bsd firewallarından farklılıkları
    nelerdir? uzerine patch yapılması mumkunmudur ?(mesela
    string patch)

    yardımlarınız için simdiden cok tesekkur ederimm