[bsd] Turkiye icin OpenBSD CVSup sunucusu

---------

From: Berk D. Demir (bdd@ieee.org)
Date: Tue 15 Apr 2003 - 16:47:39 EEST

    OpenBSD icin uzun zamandir bir CVS ve/veya CVSup sunucusu kurmayi
    dusunuyordum Turkiye icinde. Daha once Can E. Acar'la da bu konuyu
    konusmustuk.

    Bugun Ulakbim'in katkilari ile servis veren LKD FTP sunucusunda
    OpenBSD CVSup sunucusunu devreye soktum.

    ftp.linux.org.tr adresinden ulasabileceginiz bu sunucuya bu hafta
    sonundan itibaren (veya daha once de olabilir) cvsup.tr.openbsd.org
    adresi ile de ulasabileceksiniz.

    Ayni anda 20 baglantiya izin veriyor sunucu. Saniyorum ki ilk etapta
    yeterli olacaktir. Talebe gore daha farkli servisler verme veya kapasite
    attirima gitme eylemleri olabilir.

    Hayirli olsun.

    Iyi calismalar,
    Berk D. Demir