[bsd] Re: kernel derleme sorunu

---------

From: g01156033@mersin.edu.tr
Date: Mon 07 Apr 2003 - 10:23:51 EEST

    Sanirim ayni soruyu enderunix listesine de sormustun :)
    neyse FreeBSD 5.0da ICMP_BANDLIM default olarak gelir. bunu yeniden derlemeniz gerekmez.
    Bu arada kernel optionlarini ezbere deil LINT dosyasina bakarak yapsaniz daha az problem yasarsiniz
    /usr/src/sys/i386/conf/LINT --> bu dosyada tum optionlarin bir listesi ve aciklamasi war.

    Kolay gelsin.

    03 Apr 2003 10:38 EEST tarihinde yazmışsınız: