[bsd] SQUID ACL

---------

From: Oğuz KURT (oguzkurt@tracdenizli.org)
Date: Sat 05 Apr 2003 - 12:26:06 EEST

    Selamalar
    FreeBSD 5.0 uzerinde Squid 2.5 i kullaniyorum.

    olusturdugum acl ile *.zip *.exe gibi dosyaların download edilmesini engelliyorum

    acl badfile urlpath_regexe \.exe$ \.vbs$ \.bat$ \.avi$ \.zip$ vs.. gibi

    http_access deny badfile

    buraya kadar gayet guzel fakat clientlerdan birinin kullandigi bir programin netteki bir siteden guncelleme yapma gerekiyor. guncelleme sirasinda zip uzantili doyalar cekmesi gerekiyor ve haliyle yukaridaki acl sayesinde cekemiyor. dolayisi ile bu siteyi yukaridaki acl disinda tutmak istiyorum. bir kac sey denedim olmadi nasil yapabilirim??