[belge-cg] teksayfa

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 27 May 2002 - 08:47:56 EEST

Selam,

İstekler doğrultusunda sitede bir "teksayfa" dizini oluşturdum.
Burada, kitaplık kapsamındaki belgelerin tek sayfalık indirilebilir
sürümleri bulunacak ve bu bölüm kitaplıktan bağımsız çalışacak.

/belgeler dizinindeki kitaplık üzerindeki çalışmalarım sürüyor.
10-15 güne kadar bitmemiş bile olsa olduğu kadarını siteye
yerleştireceğim.

Internet'ten topladığım belgelerin bir kısmının dönüşümünü
tamamladım ve "Serbest Bölge" ye yerleştirdim. Bu belgeler
sizin onayınızdan sonra kitaplık içinde gerçek yerlerini alacak.
Onaylanmayan belgeler bu bölgede yayınını sürdürecek.

Not: /teksayfa dizininin başlangıç sayfası kitaplığın başlangıç
sayfasından uyarlanmıştır. Paket linki çalışmamaktadır.

Esen kalın,
Nilgün