[belge-cg] Re: web sitemiz

From: Berk Demir (berk@linux.org.tr)
Date: Thu 23 May 2002 - 11:37:07 EEST

On Thu, 23 May 2002, [iso-8859-9] Nilg=FCn Belma Bug=FCner wrote:

> Selam,
>
> Belge-cg'nu y=F6netecek biri varm=FD=FE demek.
> Neden =E7a=F0r=FD yapt=FDn=FDz ki?
> Buyrun siz y=F6netin.
> Bana bye
>
> Esen kal=FDn,
> Nilg=FCn

Bu e-postayi kac saniyede yazdiniz ?
Onceki iletileri okuyup uzerinde kac saniye dusundunuz ?

Uzlasmadan uzak, kendi basiniza buyruk tavir sergileyerek
kimseye birsey kazandiramazsiniz.

Ben ne belge-cg'yi yonetmeye calisiyorum ne de sizin yonetmenize
karsiyim. Asgari mustereklerde bulusabildigim herkes ile calisirim.

Siz ise kacarak kendince hakli cikma yolunu seciyorsunuz.

E-posta'larimi yeniden okuyun ve bu hizli kararinizi gozden
gecirin.
Kendimce daha iyi olan bir uygulamayi tavsiye etmek bu
CG'yi yonetmeye calismak midir ?

Belge-CG yoneticiligi size omzunuzda tasimaniz icin verilmis bir apoletten
ote, isleri cekip cevirmeniz icindir. Sizi bu goreve layik gorenler
sinerjinizin topluma yararini dusunmustur.

Eger siz bu CG'yi dikta rejimi ile yonetmek istiyorsaniz
(bilemiyorum bu tavrinizdan bu anlasiliyor...) demek ki
sizi bu goreve layik gorenler hata yapmistir.

Bu insanlarin hata yaptigini zannetmiyorum...
Lutfen bu kararinizi yeniden gozden gecirin.

Unutmadan...
Benimle ilgili sorunlariniz olabilir. Beni zamaninda asilsiz
suclamaniza ve hatta hakaret etmenize ragmen sizinle calisabilemeye
calisiyorum.

Sizden de ayni ozveriyi beklerdim (bekliyorum?)

Saygilarimla,

Berk Demir

<Hatirlatma>

=09Berk D. Demir Linux Kullanicilari Dernegi'nin
*secilmis* yonetim kurulu uyesidir ve su anda dernegin genel
sektreterligini yurutmektedir.

=09Bu e-postayi yazan Berk Demir ise sadece topluma birsey
kazandirmaya calisan hevesli bir penguendir.

=09LKD YK'daki gorevimin bu e-postadaki yazin ile uzaktan
yakindan baglantisi yoktur. Yazin icindeki fikirler sadece kisisel
dusuncelerimdir. YK'nin fikirlerini yansitmamaktadir.

=09Cok sapkali olmayi bilmeyenlere...

</Hatirlatma>