[basari-cg] Fw: Merhaba,

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 16 Sep 2004 - 12:15:09 EEST

Begin forwarded message:

Date: Thu, 16 Sep 2004 11:59:07 +0300
From: "Munir Karatas (NBM Technology)" <mkaratas@nbmtechnology.com>
To: <bilgi@lkd.org.tr>
Subject: Merhaba,

Selam,

Biz bazı yurt dısı sw temsilcilikleri olan,dijital goruntu
sistemleri
uzerine calısan aynı zamanda Tubitak Bilten ile bazı ozel projeler
gelistiren butik bir sirketiz.

Digital sinyal cozumleri konusunda ugrasan diger sirketimiz MOR
Reklamcılık
In gelistirdigi network yazılımı MORSOFT un client tarafında
linux tabanlı
medyaplayer

Yazılımı kullanıyoruz. server tarafımız ise Windows.

 Benzer sw lere oranla daha etkin ve kolay yonetim esasına gore
dızayn
edilen MORSOFT ile ilgili bilgileri, www.morfilm.com
<http://www.morfilm.com/> adresinde multımedya bolumune girerek
gorebilirsiniz.

Biz turkiyede henuz benzeri olmayan bir network yazılımı yaptık
ve bu
yazılımla istanbul Suzer plaza da bir reklam network u kurduk
ayrıca Garantı
Bankası sube camlarında bu yazılımla reklam ve icerik
oynatıyoruz.

Sizleri bilgilendirmek istedim. Dernege de en kısa zamanda uye olmak
istiyoruz.

Selam ve sevgilerimle

Munır Karatas

NBM Dijital Görüntü İletişim Sistemleri ve Bilgi Teknolojileri
Ltd.Şti.

Mevlut Pehlivan Sok. Aksoy Apt. No:17/2 Mecidiyekoy-İstanbul 80290
TURKEY
Phone: +90 (212) 212 4646 - (212) 212 4565
GSM: +90 533 727 19 60
e-mail: mkaratas@nbmtechnology.com