[Basari-cg] Linux Firewall + dinamik VLAN yöneticisi

From: Kerem ERZURUMLU (kerem@linux.org.tr)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 20:56:43 EET

        Merhabalar;

        Cumartesi günü aşağıdaki postayı göndermiştim fakat neden geri döndü
bilmiyorum. Listeye ulaştırılamadı mesajı bana geldi. Açıkcası fazal
incelemeyede vaktim yoktu. Arada da silmişim.

        Mesajı tekrarlıyorum. Bu arada basari-cg web sayfasını
güncelleyebiliriz. Haftada 1 yarım günümü güncelleme için ayırabilirim
sanırım.

        Kolay gelsin.