[basari-cg] Re: Oneriler

From: Hüseyin Ergün (huseyin@turquaz.com)
Date: Wed 18 Aug 2004 - 14:26:50 EEST

hedefler de onemli;
Basari-cg Linux kullanan firmalari mi tanitmak istiyor? Bakin millet
kullaniyor sizde kullanin diye.
Veya projeleri mi tanitmak istiyor? Open source sunu yaptik, 100
bilgisayari cluster ettik, Linux bizi kurtardi, gibi.
Veya Linux uzmani kisilerle mi konusmak istiyor. Kernel Hacker'i Linus'a
el ense cekmis gibi.
Dernegin faaliyetleri de basari sayilabilir. 10 yilda 10 milyon genc
yetistirdik gibi.

O zaman once hangi alanda basari yayinlamak istiyorsunuz ona karar
verelim. Bende Istanbul'dan elimden geldigince yardim ediyim.

Hadi bakalim Sayin Caglar :)

On Tue, 2004-08-17 at 22:59, Doruk Fisek wrote:
> Merhaba,
>
> Tue, 17 Aug 2004 21:05:09 +0300 tarihinde Hüseyin Ergün
> <huseyin@turquaz.com> soyle yazdi:

> Bence bilgisayar firmalarindan cok, sektor disi firmalara yonelmekte fayda
> var. Yani ozellikle isi bilgisayar olmayan ama bilgisayar kullanan
> firmalar.
>
> Arda'nin da soylediklerine katiliyorum.
>
> Doruk
>
> --
> FISEK ENSTITUSU - http://www.fisek.com.tr
> Ankara : (0312) 3857026 - 4197811
> Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

Hüseyin Ergün       			      huseyin@su.sabanciuniv.edu
Sabanci University			      http://www.turquaz.com
Computer Science Student		      Tel:90-216-483 9000 / 2320