[basari-cg] Re: Oneriler

From: Hüseyin Ergün (huseyin@turquaz.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 21:05:09 EEST

Merhaba Caglar;
gec cevap verdigim icin kusura bakma. Linux konusunda istanbul'da o
kadar fazla adres yok.

Firma olarak;
AnkaBT
Penguen Yazilim
Gelecek AS
Biz ( daha resmi olarak kurulmadik :) )
FrontSite
IBM ... ve fuarlarda gordugun bikac tane daha sirket.

Ne temelli roportaj istiyorsun? Proje mi? sirket mi? Acik koda bakis
acilari mi? "Neden Linux" diye mi soralim :)

Basari hikayeleri guzel olur ama oda reklama girer ... Ne yaptiysak
yollarim sana :) Orta yol bulmak lazim.

Iyi aksamlar.

On Wed, 2004-08-11 at 11:49, Caglar Ulkuderner wrote:
> Bulten cikartma olayi en son idari toplantida tartisildi. Bir bulten cikicak
> zaten biz basari-cg olarak o bultene duzenli yazi ve basari oykuleri
> verebiliriz.
>
> Format konusunda sourceforge oldukca guzel duruyor. Gelistiriciler hakkinda
> bilgi vs guzel bir anlatim olmus bence. Icerik te roportaj oldugundan pek
> sorun yasamayiz sanirim.
>
> Onemli olan kimlerle konusacagimiza karar vermek. Huseyin Istanbuldaki
> roportajlar konusunda destegini bekliyoruz.
>
> Ilk olarak kimlerle konusalim? Ozellerden baslarsak bir anda ilgi daha da
> [...]

Hüseyin Ergün       			      huseyin@su.sabanciuniv.edu
Sabanci University			      http://www.turquaz.com
Computer Science Student		      Tel:90-216-483 9000 / 2320