[basari-cg] Re: basari hikayesi

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Tue 20 May 2003 - 13:22:38 EEST

    Memnuniyetle.

    metni basari@linux.org.tr adresine gonderin.
    sizi ileride Linux senliginde ve baska yerlerde de konusturmak
    isteriz. Deneyimizi, basarilar ve zorluklari anlatmanzi isteriz.
    BNize vakit ayırabilirseniz seviniriz.

    Turkler, bir ornegi gorunce daha kolay ikn aolurlar
    biliyorsunuz?

    Sizi ayrica lkd-kurum listesine ekliyorum
    ileride linux kullanan sirketler listesi olsusturunca
    ekleleriz.
    basari hikayesini ilk firsatta webe tasimak isteriz.

    Saygilar
    Mustafa Akgul