[basari-cg] Fw: saymanlıkta linux kullanıyoruz

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 02 Sep 2002 - 19:01:04 EEST

Merhaba,

Guzel bir basari oykusu olabilir mi?

Yonlendirilen mesaj:

Tarih: Sat, 31 Aug 2002 10:38:30 -0700 (PDT)
Kimden: akbulut hayati <hytakb@yahoo.com>
Kime: linux@gelecek.com.tr
Konu: [linux] saymanlıkta linux kullanıyoruz

 herkeze selamlar...

 ben sultanahmetteki saymanlıkda çalışıyorum.
saymanlık geçtiğimiz günlerde otomasyona geçti,
makinalardaki sistem olarak 10 adet terminalde gelecek
linux 1,0 kullanıyoruz. serverda mac. klavyede büyük
"I" harfi ile büyük "İ" harfinin karışması dışında
hiçbir problemişimiz yok. listeye duyurayım dedim.

  saygılarlarımla herkese iyi çalışmalar.