[LINUX:6698] Re: Samba ve Turkce karakter problemi

Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Wed, 2 Jun 1999 23:29:28 +0300 (EET DST)

At 17:00 02.06.1999 +0300, you wrote:

> Samba 2.0.3 ile win98 pc leri mount ettigimde dosya
>isimlerindeki Turkce karakterleri ? olarak goruyorum.
>Samba client codepages arasinda Turkce yok. Bu konuda
>tecrubesi olan veya cozum oneri olan yardimci olursa
>sevinirim.
Cekirdek derlerken filesystems bolumunde native language support'ta Turkce
de var. Orada codepage 857 ve iso-8859-9 destegi koymaniz gerekiyor
cekirdege.

O zaman samba ile de, baska bir programla da ilgili Turkce problemi cikmiyor.

Doruk