[LINUX:6683] Re: win98

Duzgun GUL (duzgun@salamis.emu.edu.tr)
Wed, 2 Jun 1999 15:02:41 +0300 (EET DST)

On Tue, 1 Jun 1999, Baris POLAT wrote:

> galiba yanlis anlasildim simdi bastan tekrar anlatayim musadenizle
> benim makina dostan partition yapildi 1 1 diye sonra ben ilk partition a
> win98 i kurdum sonrada diyer partition a linux u kurdum yani sizin
> sandiginiz gibi sonradan win98 falan yuklemedim olay bu simdi bu iki veya
> ucuncu seferdir lilo calismiyo disketler aciyom ve goruyom ki ilk
> partition normal win95 fakat linux partition i Extended iste olay bu
> bununla daha once karsilasan yada bunun neden oldugunu bilen biri
> varsa lutfen yazsin simdiden tesekkurler.

Baris, uzaga gitme burdayiz :)

Daha once boyle bir seyle karsilasmistim, Win98 uzerinde NDD ( Norton Disk
Doctor ) denen illet her acilista calisiyordu, ve unknown olarak gordugu
linux partition'u extended hale getiriyordu, ve bundan oturude sen linux
partition'ununu goremiyordun, eger makine uzerinde NDD varsa uzerinde
tavsiyem onu oncelikli olarak kaldirman sonrasinda da linux'u yeni bastan
kurman, aslinda kurmadan da yine bir boot ve root disk ile acip partition
tipini degistirip lilo yu yeni bastan yazdirman cozum olabilir.

Ama dedigim gibi eger uzerinde NDD yoksa bir sey diyemem, 98 acilirken ne
gibi programlar calistiriyor ?

kolay gelsin

ssl

-duzgun