[LINUX:6682] RE: TV-Kartlari

Alexander Neptun (alnep@gmx.net)
Wed, 2 Jun 1999 14:09:58 +0300 (EET DST)

Selam,

Dün yaptigim denemeler sonucu Kernel ile gelen driver, pek
iyi degil, hep sorunlu oluyor. Ses gelmedi bendede.
Eger kartinizda MSP3400 chipi de varsa ayrica
insmod msp3400
ile driveri yüklemeyi deneyin.

Olmuyorsa genede o zaman
http://www.in-berlin.de/User/kraxel/v4l/bttv-0.6.4c.tar.gz
adresindeki bttv derleyip kurun.
Bu bttv-0.6.4.tar.gz in düzeltilmis versionu olup derleme
problemi ortadan kalkmistir. (Ayrica sadece driver versionu)

Eger buna ragmen hala olmuyorsa bana direk yazin, yada aksam
Chate gelin, cözmeye calisalim, bu listeyi daha fazla bununla
mesgul etmiyelim lütfen.

`Alex
irc.ada.net.tr #linux