[LINUX:6679] Re:

UNIX Explorer (balabanm@boun.edu.tr)
Wed, 2 Jun 1999 13:37:45 +0300 (EET DST)

evet bence de degerli hocam linuxu kurduktan sonra
win98 kuruyor. o da harddiskin master boot recordunun (yani linux loaderin
ustunde bulundugu alanin) ustune yaziyor.

Dolayisiyla linux startup edilememis oluyor
yani linuxun ucmasi diye bisi yok.

saygilar...

- Murat Balaban