[LINUX:6671] Re: tekrar terminalde X windows

Yusuf Kursat TUNCEL (kursat@prosoft.com.tr)
Wed, 2 Jun 1999 11:29:44 +0300 (EET DST)

xdm'i rc.local'a koymak yerine default run-level'i Xe getirmek daha
akıllıca olmaz mı ? Çünkü, X konfigürasyounda bi hata yapmanız durumunda
sistemi açmak için biraz daha uğramanız gerekecektir. Run-level nasıl
X'e getirilir, onu da azıcık Howto okuyup bulunuz efendim.

Saygılar,

Yusuf Kürşat TUNCEL