[LINUX:6651] Re:

M. =?iso-8859-1?Q?G=F6khan?= POYRAZ (gokhan@sdu.edu.tr)
Tue, 1 Jun 1999 20:19:50 +0300 (EET DST)

partition'lari linux altindan 'primary partition'
seklinde olustur.(hem linux native hem linux swap hem de win fat32 icin)
linux kurduktan sonra win98 kuruyorsan win98 MBR kodunu sormadan(!)
degistirdigi icin dogrudan win98 acacaktir. Bu durumda linux boot
disketini kullanarak ve 'boot:' iletisine 'mount root=/dev/hda1"
parametresi vererek sistemi yeniden boot et.
(2. partitionda linux varsa mount root=/dev/hda2)
Linux altinda tekrar 'liloconfig' yapman lazim.
en iyisi tum partitionlari kaldirip yeniden olustur ve once win98 i kur.
iyi calismalar,
gokhan