[LINUX:6604] Re: Slackware 4 cok guzel

Temel KARABACAK (temel@harp.kho.edu.tr)
Mon, 31 May 1999 18:48:49 +0300 (EET DST)

# For Turkish character support
/usr/bin/setfont /etc/Turkce/tr16x8.fnt >/dev/null 2>&1 &
/usr/bin/loadkeys /etc/Turkce/trq.map >/dev/null 2>&1 &
# These lines are valid only for bash
set meta-flag on
set output-meta on
set convert-meta off

Bu komutlari bir dosyaya atarak sistem her acildiginda calistirabilirsin.
Ayrica adi gecen turkce destek ile ilgili dosyalari ekte gonderiyorum. Ama
eger istedigin X ortaminda Turkce yazmaksa onun icin www.trscene.org
adresine bakmani tavsiye ederim. Ancak burada anlatan sahis KDE'ye gore
anlatmis X Turkce ayarlarini. Digerlerine uyar mi bilemiyorum.
| Temel KARABACAK |
| KARA HARP OKULU Malazgirt Tb. 22nci Bl. |
| Bakanlıklar Ankara |