[LINUX:6588] Re: SAMBA

MURAT DEMIRTEN (mdemirten@yahoo.com)
Mon, 31 May 1999 12:50:06 +0300 (EET DST)

Samba paketinin en son surumunu samba.orgdan veya her hangi bir yerden
indirin.Daha sonra kurun buraya kadar sorun cikacagini sanmiyorum.
Kurdugunuz dizinde ornek bir smb.conf dosyasi olacak.Bu dosyayi /etc
dizinin altina kopyalayin.daha sonra herhangi bir metin editoru ile
dosyayi acin, icerisinde
WORKGROUP= diye bir satir olacak.Buraya workgroup name'inizi
yazin(buyuk/kucuk farketmez)
Daha sonra Dosyanin share definitions kismina gelin.Orada home
directories'in onundeki ;'i kaldirin ve browseable=yes
writeable=yes yapin
Dosyayi kaydedip cikin.Windozdaki clear text/plain text sendromu
yuzunden windozdan girdiginiz sifreleri samba anliyamaz(gerci sambanin
bunu anlamasini saglayabilirsiniz ama bu biraz uzun), simdi biz soyle
yapicaz./usr/doc/sambax.xx dizini altinda Win95_PlainPassword.reg diye
bi dosya var.Bu dosya 95 teki registry degisikligin otomatikmen
halldiyor.siz bu dosyayi kopyalayin ve windozda calistirin.
NT icinde benzer bir durum soz konusu...
bunlari yaptiktan sonraki tek kural kullanicilarin windoz ve uniz
accountlarinin ayni olmasi.Hadi gecmis olsun.

--- lyolac@ataturk.mku.edu.tr wrote:

> konusunda yardim etsin

> Aksan kullanmayin.
> http://listweb.bilkent.edu.tr/
> > >

> Listeden cikmak icin:
> unsub linux
> Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan
> kullanmayin.
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/

===