[LINUX:6576] Re: Slacware 4.0 ve GaziFTP

Umut Demirhan (udemirhan@geocities.com)
Mon, 31 May 1999 00:00:19 +0300 (EET DST)

ftp.linux.org.tr altındaki slackware 4.0 gibi görünüyor ancak qt
librarylerinin versiyonu daha eski. Diğerlerini kontrol etmedim...

metu'nun ftp sitesine ne yazık ki anonymous olarak girmeyi beceremedim.

Saygılar
Umut

>gUncel olarak saadece metu de var zannediyorum.
>ftp://ftp.metu.edu.tr/pub/slackware40
>

> Selam
> ftp.linux.org.tr
>
> Osman KUCUKKARACA
> Kara Harp Okulu
> Ankara TURKIYE

gazi'nin ftp'si gercekten cok yavas kaliyor. baglantimda bir sorun
olmadigina eminim hatta gazinin web sayfalari gayet hizli geliyor. bu
durumda ben de ftp.cdrom.com'dan cekiyorum ama tabii ki o da yeterince hizli
olmuyor.