[LINUX:6494] Re: sendmail - virtual hosting problemi

User Linux (userlin@web.egenet.com.tr)
Thu, 27 May 1999 17:33:07 +0300 (EET DST)

Hocam bu sorunun hala devam ediyor mu ?
1. sendmail -v ile o server`a uzaktan mail yolla
2. syslog.conf`da mail.* /dev/tty5`e yolla
3. /etc/sendmail.cw`ne o virtual domain`leri ekle
vs.

istersen kendi tanimlarimi yolliyim bi bak