[LINUX:6478] Re: pg...

Mustafa BASER (bmustafa@obl.bilkent.edu.tr)
Thu, 27 May 1999 08:49:09 +0300 (EET DST)

Merhaba,

Pgaccess, Linux üzerinden doğru bir şekilde bağlanıyormu? Linux başka
makinalardan bağlantı kabulş ediyormu? Ben denediğim zamanlarda sorunsuz
bağlantı kurulmuştu.

Birde Pgacees'e benzeye PSQL için web arayüzleri var istersen onlara bir bak.

İyi çalışmalar.