[LINUX:6363] * Re: Re: RedHat6

bourne (bourne@holyfire.com)
Fri, 21 May 1999 20:32:30 +0300 (EET DST)

Biliyosun biz slackciyiz ama herkes slack kullanamiyor
mesela annem, onun icin bir partition acicam
Bogazici Uni'deki 2mbit Ulakbim'in Edu baglantisi ile saniyorum 650 mb
ise image 30 dkde cekerim
onu cok kisa zamanligina koymana imkan varmi?
Iyi Calismalar,
-Can