[LINUX:6169] Re: superx nasil calisir

Dogan Zorlu (dogan@grup.com.tr)
Sat, 15 May 1999 21:12:17 +0300 (EET DST)

------=_NextPart_000_002E_01BE9F0D.C3D8A920

Linux serverinde XDM i calistiriniz. Ornegin rc.local dosyasina =
koyabilirsiniz baglanti programindan da baglanti protokolu olarak xdm =
seciniz.

Dogan Zorlu.
----- Original Message -----=20
From: Kadir Leblebici=20
To: Multiple recipients of list LINUX=20
Sent: Saturday, May 15, 1999 2:14 PM
Subject: [LINUX:6151] superx nasil calisir

Merhabalar;
=20
Win98 bir makineden linux un X ortamindaki bir uygulamayi calistirmak =
icin SuperX isimli
programi kurdum ama bir turlu calistirdigimda hic goruntu gelm=FDyor.
Acaba bagland=FDg=FDm yerde yani linux makinede neler yapmaliyim ce =
client win98 makinede neler yapmaliyim.
ilginiz icin tesekkurler
Linux Turkuaz 1.2.0 versiyonu
Kadir Leblebici
=20

------=_NextPart_000_002E_01BE9F0D.C3D8A920

Linux serverinde XDM i calistiriniz. = Ornegin=20 rc.local dosyasina koyabilirsiniz baglanti programindan da baglanti = protokolu=20 olarak xdm seciniz.

Dogan Zorlu.