[LINUX:6131] Re: redhat 6.0

Baris SiMSEK (simsek@cclub.ktu.edu.tr)
Fri, 14 May 1999 19:44:08 +0300 (EET DST)

Eger yoksa RAWRITE yazilimi ile boot disketi olusturun. Bu
disketle acin, boot: promptuna geldiginde
boot: mount root=/dev/hdax yazip enter'layin. (x linux hangi partitonda
ise o) root olarak login olun.Burda sordugu sifre root'a kurulumda
verdiginiz sifredir. /etc/lilo.conf dosyasindan anliyorsaniz elinizle edit
edin. Anlamiyorsaniz "lilo" komutunu verip reboot edin. Eger duzelmemisse
/etc/lilo.conf'u edit etmeniz gerekecek. Bu durumda tekrar mail yazin.Yada
/etc/lilo.conf'unuzu listeye gecin. (birde mevcut sistemler ve hangi
partition'da olduklari hakkinda bilgi verin)

- barI$ -