[LINUX:6126] Re: Belgeler

A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Fri, 14 May 1999 17:43:27 +0300 (EET DST)

Selamlar,
Valla benim cozumum o kadar yazilacak birsey degil.
www.scitechsoft.com dan Display Doctor for Linux cektim kurdum
calistirdim.Sonra da config dosyasindan scitech driver kisimlari kendi
driverim olarak gosterdim.Download ettigim XBF serverini linkledim.

Ama yukarida anlattiklarimi herhalde linux.org.tr/belgeler/ kismina koymak
ayip olur biraz.Ne de olsa o program lisansli ve trial bir program.Onu
cekin kurun demek insanlara ne kadar cozum olur bilemiyorum.

Onceki mailimde de soyledim.Ben niye diger dagitimlar icin anlatilmadi
demiyorum.Sadece link kisminda bir parantez acip bu belgede yazilanlari
sadece su dagitimlarda kullanabilirsiniz denebilir.Bu kadari cok zor
olmasa gerek.

Saygilar.
A.Gurcan Ozturk
ISPRO Internet Services