[LINUX:6092] Re: Selami Aksoy Re: Firewall+Proxy'de pop3 sorunu

Mustafa BiNATLI (mustafa.binatli@hay.net.tr)
Fri, 14 May 1999 07:11:01 +0300 (EET DST)

Masquerading zaten var. Routerimiz CISCO ve bu isi o yapiyor zaten ama
bizim bazi makinelerimizin disariya baglantisi var. Yani diger
firmalarimizla baglantisi var ve dolayisiyla legal IP leri var.
Firewallu bunun icin kurdum. Tesekkurler...

Mustafa Binatli