[LINUX:5957] Re: izmir`de ki seminer

MURAT DEMIRTEN (mdemirten@yahoo.com)
Mon, 10 May 1999 09:42:09 +0300 (EET DST)

Beyler inanin az sayida kisiyle bu isler zor oluyor. Sanirim Gorkem
Cetin bir seminer verecekti, ama daha sonra programina uymamisti. Bizim
arkadaslardan biri seminer verecekti o yuzden(mutlaka onemli bir isi
cikmistir). Ben de hafta sonu Uludaga gitmek zorundaydim...tabi bunlar
mazeret degil ama...
Bakalim, kendimizi affettirmek icin bir seyler yapmayi dusunuyoruz.
Duzgun bir yer ayarlayabilirsek, bir stand acip, kasasini getiren
herkese istedigi linux surumunu kurup bir de cd vermeyi dusunuyoruz. Bu
konuda degisik fikirleri olan arkadaslardan yardim bekliyorum...

demirten@bilmuh.ege.edu.tr

===