[LINUX:5889] Re: MailMan prg.

Sait Karalar (k-sait@hitit.bimel.com.tr)
Fri, 7 May 1999 11:33:55 +0300 (EET DST)

MailMan Standart Edition
MailMan Professional Edition

olarak iki kisim...
Standart olan da bu istediginiz olmuyor [ $250 ]
Prof. da ise aynen netscape mantigi ile dizayn edilmis, ve FOLDER acma,
folderlara ulasma yapilabliyor.. ve user un kendi disk indeki FOLDER lar
seklinde... [ $400 ]
Bu fiyatlar commecial kullanim icin...

ve bildigim kadari ile, Prof. olanda, DISK kapasitesi dolmasi [quota
varsa vb], veya maximum kayit edilmis mesaj sayisi sinirlama
yapilabiliyor...

Kullandiginiz program hangi version?

Son version:

# Version information that might find its way into output.
$strMailManVersion = 'v3.0.2';
$strMailManEdition = 'Standard Edition';

olsa gerek... Standart olani kullandim...

Iyi calismalar...