[LINUX:5888] Re: cekirdek derlemesi

M.Kazim Gercek (kazim@gumruk.gov.tr)
Fri, 7 May 1999 11:25:49 +0300 (EET DST)

--------------4F50D047CA1BB62E05F3F911

Benzer sorunu slackware 3.5 kurarken ben de yaşamıştım. Slackware için
ne2000 kartı tanıtırken /etc/rc.d/rc.modules içinde ne2000 kartı için io
ve irq değerlerini 0 (sıfır) olarak değiştirerek sorunu çözmüştüm.
Turkuaz kurarken de yanılmıyorsam yine io ve irq değerlerinin 0
(sıfır) verilmesi ile sorunu halletmiştik.
Yardımı olması dileği ile,
Saygılar.

M.Kazim Gercek
Med-Bim
Gümrük Müsterşarlığı

Kadir Leblebici wrote:

> MerhabalarBilgisayarimda Turkuaz 1.2.0 yükledim. Kurulum asamasinda
> ethernet kartini bir turlu görmedi ne2000 uyumlu olmasina rağmen.
> Windows ta problemsi calisiyorio=340-35firq=9/2ben bunlari kurulumda
> el ile girmeye calistiğimda olmadi. Kurulumdan sonra çekirdek derleyip
> ne2000 destegi vermek istedim ama cekirdegi derleyecek komutu bir
> turlu bulamadim. Turkuaz 1.0.3 de make menuconfigbu isi
> yapiyordu.Ayrica karti nasil tanitacagim konusunda yardimci olursaniz
> sevinirim Kadir Leblebici

--------------4F50D047CA1BB62E05F3F911

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">