[LINUX:5883] Re: ip routing

aunal@tee.com.tr
Fri, 7 May 1999 08:24:16 +0300 (EET DST)

Konuyu saptirmayalim. Elbette boyle olacaginin farkindayiz.
Amac uzum yemek mi bagciyi dovmek mi ? Bu isi nerde
nasil kullancagim uzerine 2 gundur tartismak yerine birisi
bu isi nasil yapacagimi anlatsa idi memnun olurdum.
Bu kadar merak edildi madem soyleyim:
kullanicinin adres degistirmesini engellersiniz olur biter.
Zaten ben bu isten cok guvenlik beklentim yok. Kullanicilar
diger adres grubunu gormesin yeter. Gorunce de kiyamet kopacak
bir durum yok.

Saygilar.

Arslan UNAL
TEE - ESKOM