[LINUX:5862] Re: MailMan prg.

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Thu, 6 May 1999 12:33:13 +0300 (EET DST)

On Thu, 6 May 1999, Abdullah BAYKAL wrote:

> Selamlar,
> kullanicilarin mail islemleri icin web den mailman kullaniyoruz, fakat
> mailman gonderilen mail lerin
> bir kopyasini tutmuyor bu islemi yaptirabilirmiyiz (pine daki sent-mail
> gibi) veya bu konuda bir cozum var mi?
> iyi calismalar,
> Abdullah Baykal,
> Dicle Universitesi
Evet cozum profesyonel mailman surumunu alirsaniz cozumlenebilir..
Sanirim onda boyle ozellikler mevcut.. Egitim kurumlari icin indirim
olabilir..
Bu arada hemen hatirlatmakta yarar var mailman sistemin pop3 ozelligini
kullanarak islem yapiyor.. Yani size bir arabirim sagliyor..
O yuzden ozel bir deamon yada program kullanmadan bunu yapmaniz biraz
olanaksiz.. Baska bir cozum ise mailman code'larini hack etmekle ve sizin
maillerinizi tutacak bir sistem gerceklestirmekle olabilir..
Ama bu is biraz profesyonellik istiyor..
iyi calismalar..
dS