[LINUX:5820] Re: Yamaha OPL-3 SAx ses karti tanitamiyorum

Oguz OKTAR (oktar@ticaretnet.com)
Wed, 5 May 1999 16:30:42 +0300 (EET DST)

On Tue, 04 May 1999, you wrote:
> Elimde PC-NET in verdigi Turkuaz var. Ama Yamaha OPL3-SAx ses kartimi
> tanitamiyorum. Yeni bir kernel ceksem acep ise yarar mi?
> Kerneli aldiktan sonra ne yapmaliyim.
> Hakan Dolas
> Yeditepe University Systems Engineering
> hakan@system.yeditepe.edu.tr

Bende de ayni karttan var ve Turkuazda ne yaptiysam tanitamadim. Kernel 2.0.36
dan itibaren bu karta destek var ancak gerek modul gerekse kernel icinde destek
vererek yine tam olarak kurulmadi. Su anda RedHat5.2 kullaniyorum. Bu dagitim
ile gelen sndconfig komutu karti sorunsuz olarak kurdu ve calistirdi. Sanirim
bu komutun son surumunu bulup yuklerseniz sorun hallolur.

Not: Ben de linuxta yeniyim bir yanlisim varsa lutfen arkadaslar duzeltsin.

Saygilar...