[LINUX:5796] Re: ansi

Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Tue, 4 May 1999 11:43:52 +0300 (EET DST)

On Tue, 4 May 1999, Burak Demircan wrote:

> selam,
> daha once bahsettigim sco unix programini
> linuxta calistirmayi basardim fakat su an
> pencereleri olusturan (text ortamda) cizgiler ve koseler
> p,q gibi harflerle gozukuyor. sanirim bu ansi ile ilgili bir sorun.
> bununla ilgili ne yapabilirim. export TERM=ansi disinda :)
> iyi calismalar
Sanirim o sorun keycodlardan yada fontlardan dolayi. olabilir
Cunku makina kose karakteri yerinde sizin soylediginiz harhleri bulmakta
Bu sorunla cogunlukla turkce font kullandigim yerlerde rastliyorum..
Birde ingilizce fontlarla ve key setle deneyin bakalim..
iyi calismalar..
dS