[LINUX:5778] Re: Kde kurmanin daha kolayi?

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 3 May 1999 22:45:04 +0300 (EET DST)

On Mon, 3 May 1999, Omer Faruk Sen wrote:

> Selamlar..
> Kde yi kurmanin daha kolay bir yolu yok mu acaba?
> Inanin kutmak icin 3 saat ugrastim ve sonuc ..Olmadi.
> X server Kde ile haberlesemedi..??(Niye acaba)
> Yani teker teker paketleri /usr/local a kopyalayip
> ./confýgure
> make
> make install demek...Birde tam 9 paket var. :)

Hangi daGItImI kullanIyosunuz? RedHat SUrUmleri ve SuSE iCun hatta Turkuaz
iCin bOyle birSeye gerek yok rpm ile hemen install edebiliyosunuz. Ama
Slackware kullanIyorum derseniz birSey diyemiycem.
AyrIca RedHat 6.0 iCinde KDE var.