[LINUX:5773] Re: slakware

Selami AKSOY (selami@FliPPeR.BiTaV.Org.TR)
Mon, 3 May 1999 20:16:13 +0300 (EET DST)

On Mon, 3 May 1999, Osman KUCUKKARACA wrote:

> Selam
> Slakware 4.0 cIkmIsh diye yaziyor Gorkem PCmagazine de
> Nereden bulabiliriz acaba..
> AyrIca tum bir redhat-6.0 iso nerden bulunabilir
> Tesekkurler

Slackware 4.0 halen beta. Ama yine de kurmak istiyorum dersen
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/slackware daki 4.0 sUrUmU. Ama tabii ki
geliStirilmekta olan bi daGItIm olduGu iCin Cok sIk deGiStiriliyodur diye
tahmin ediyorum. ftp.linux.org.tr daki ne kadar gUnceldir bilemem.
OGrenmek isteyenler slackware directory si iCindeki ChangeLog.txt
dosyasIna gOz atabilirler.
RedHat 6.0 ISO sunu da Cok yakIn bi zamanda ftp://ftp.gazi.edu.tr dan
alabiliceksiniz zannediyorum. YarIna hazIr olur herhalde. AslInda hazIrdI
ama bugUn bi kaza sonucu image silindi :(