[LINUX:5746] Re: cernobil virusu

Baris SiMSEK (simsekb@ceng.ktu.edu.tr)
Mon, 3 May 1999 07:58:37 +0300 (EET DST)

Bizim burada bir makineyi kesin kurdardik. Hem bios'u hem de HDD
si ucmustu. Board'un id numarasini ve ureticisini alip internetten aradik.
Ve EPROM programlayici ile bios yeniden yazildi. HDD'ye gelince
UCFTIRN2.ZIP seklinde bir prog. vardi. Onunla yaptik. Once crack edilmesi
lazim. Bu prog. bulunan dosyalarinizi kurtarip baska HDD'ye copy etmenizi
sagliyor. Yani HDD yi kendi uzerine tekrar geri kurtaramiyor.
Kurtardiklarini baska HDD ye kopyaliyor.
Fazla ayrintili anlatamiyacagim cunku burasi bir 'linux'
listesi. Ben bu konunun burda tartisilmasina basindan beri karsiyim.
Lutfen ozel msg'ler yazalim yada inet-tr gibi yerlere soralim. Makinesini
tam kurtaran arkadasin e-mail'ini vereyim. Ben kendisine soyleyecegim.
Ayrintili bilgi icin kendisine email yazarsaniz cevablar.
genius@ceng.ktu.edu.tr (Tayyar Guzel)

- barI$ -