[LINUX:5728] Re: Internet baglantisi?...Yardim

ahmet aksoy (ahmetax@yahoo.com)
Sun, 2 May 1999 10:31:16 +0300 (EET DST)

"NO CARRIER", dns ile telefon baGlantIsInIn
kurulamadIGInI belirtiyor. Ya da, -Sifre falan
verebildiGine GOre- baGlantI hemen kopuyor. Ozellikle
/etc/resolv.conf dosyasInI kontrol etmende yarar var:
search ibm.net
nameserver 165.87.194.244
nameserver 165.87.201.244
benzeri satIrlar olmalI.(nameserver ip adresleri)
Kolay gelsin.
ax