[LINUX:5708] Re: Nice ve kullanici oncelikleri

Varol KESKIN (keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr)
Fri, 30 Apr 1999 17:06:04 +0300 (EET DST)

"Ozgur C. Demir" wrote:

> evet, farkettiyseniz process lerin pri degeri 0'dir (default olarak)
> root bunlari -20 ye dusurebilir (-20 en yuksek oncelikli demek), yada 19 a
> cikarabilir( en dusuk oncelikli)..
>
> Ozgur C. Demir
> Koc.NET
Anladigim kadariyla bunu yapmak icin programin nice ile yuklenmis olmasi
gerekiyor. Dogrudan calistirilmis programlara bunu uyguladiginiz zaman
sonuc degismiyor. Bir olasilik ta benim bunu yanlis uygulamam olmus
olabilir.
Varol Keskin
Ege University, Science Faculty,
Astronomy and Space Sciences Department,
Bornova 35100, Izmir - TURKEY
e-mail : keskinv@alpha.sci.ege.edu.tr
keskinv@astronomy.sci.ege.edu.tr