[LINUX:5673] Re:

engin.t@usa.net
Wed, 28 Apr 1999 00:28:29 +0300 (EET DST)

Arkadaslar
Bios un yeniden yazilmasi konusunda teklif maillerini okuyunca yazmak geregi
hissettim Lutfen yanlis anlasilmasin niyetim sadece bilgim dahilinde olanlari
paylasmak
CIH bulasmis 9 bios uzerinde yaptigim denemelerde Bios u silmeyi basaramadim.

Kullandigim ekipman endüstriyel eeprom writer dı ve softwareimiz biosu
yazmayi destekliyordu . Elimde ki aynı tipde 9 Cih li ve bir temiz Bios
ile yaptigimiz denemelerde Bios silince silinmis gibi görünüyor ama yazmaya
kalktigimda bir herhangi bir yerde error veriyordu. Cih li Bios un
Checksumun degistigini gozlemledim.
Kisaca Flash Bios ile yaptigim denemelerde 4 defa silip icerigini kontrol
ettigimde bos olan Bios saglam dan aldigim datayi yazmaya kalktigimda error
veriyor .

Su veya bu sekilde bios yazmaya ve /veya yazdirmaya kalkan arkadaslar eski
bioslari icin ugrasmasinlar!!
Eger orginal Bios bulunuyorsa yazilim lari genelde Nette bulunabiliyor .
Eger orginal bios yerine size baska bir marka ama ayni tipde bios satmaya
calisanlara inanmayin %99 calismayacaktir.

Saygilarimla
Engin TEKSEN